Coca-Cola та мистецтво: 8 епізодів великого роману: Coca-Cola Україна

Coca-Cola та мистецтво: 8 епізодів великого роману: Coca-Cola Україна

Напої Coca-Cola здатні не тільки охолоджувати, але й надихати тих, хто живе мистецтвом. Ми згадали різні скульптури, картини та музичні композиції, в яких одним із центральних або додатків образів стали пляшка чи відомі символи бренду.

 

Італійський склодув Луїджі Бона став всесвітньо відомим після того, як представив широкому загалу колекцію пантофлів для Попелюшки, вироблених із пляшок Coca-Cola та скла Мурано. Мистецтвознавці високо оцінили роботу Бона та навіть порівняли рівень його майстерності з генієм французького художника Сезара.

 

У 1943 році Сальвадор Далі намалював полотно «Поезія Америки». У притаманній йому манері сюрреалізму він зобразив фігури людей, одна з яких тримає у руці пляшку коли. Цією картиною художник експресивно розповів про власні враження від поїздки до Америки.

 

Кола надихає й багатьох сучасних митців. На сайті відомої галереї Saatchi Art є цілий розділ з витворами мистецтва, в яких можна знайти символи та образи, пов’язані з Coca-Cola. Скульптор Енді Шоу зобразив кришку та пляшку у металі, а чеській склодув Лукас Худек робить витончені келихи для вина з реальних пляшок Coca-Cola.

 

Позитивну пісню «Taste The Feeling» ви точно чули. У 2016 році її грали хіба не на кожній радіостанції. Створена діджеєм Avicii разом зі співаком Конрадом Сювеллом, вона присвячена Coca-Cola. Ця пісня надихала бути більш відкритим один до одного та насолоджуватися кожним почуттям, що виникає, коли ти знаходишся поруч із рідною людиною.

 

 

 

Енді Ворхол увічнив своє ім’я в історії мистецтва, створивши цілу серію робіт у стилі поп-арт. На одній із них зображені склянки Coca-Cola, до яких художник ставився як до символу свого часу і не хотів, аби їх вважали примітивними та нецікавими.

 

У 2012 році для танцювального фестивалю «Mysteryland» дизайнер Мішель Поельманн зробив скульптуру зі світлом, використавши для цього порожні пляшки Coca-Cola, які він збирав безпосередньо під час самого фестивалю. З цих пляшок Мішель склав фразу «Keep happiness going. Recycle», яка перекладається наступним чином: «Продовжуй щастя. Переробляй».

 

Рекламні плакати та пляшки Coca-Cola часто з’являються і в кінематографі. Наприклад, у таких стрічках, як «Міцний горішок», «Їх власна ліга», «Прислуга», «Супермен», «Той, що біжить по лезу», де напоєм насолоджуються герої акторів Джесіки Честейн, Тома Хенкса та інших.

 

Авжеж, це не повний перелік всіх разів, коли Coca-Cola поєдналася з мистецтвом. Може, ви зараз пригадаєте ще декілька прикладів?